Cimcime61 aynısı bende oldu . Bebegim kolik değil ama çok gazlı sürekli ıkınır vaziyette . Bebeğim 1 aylıktı . 2 günde 1 kakasini yapar hâlâ. Kakasini da altını açtım mi öyle yapar . Bir gün baktım kakasini yaptıktan sonra kan geldi bayağı beze . Dr çatlak var dedi merhem yazdı ama uzun zaman geçmedi o çatlak . Doktor kakayla karışık nokta nokta kan olsaydı alerji derdim dedi bu kaladan sonra gelmiş bariz yara kanaması dedi . Bir hafta sonra da kakayla karışık nokta nokta kan gördüm 😭 iki dr da alerjik dedi . O zamanlar emziriyordum az da olsa sütüm vardı, bir de mama veriyordum . Diyet mamasına geçtik (neocate) ben de diyet yaptım. Bu kaç gündür sütüm gelmiyor diye diyeti bıraktım. Ama bebeğim hala diyet mama içiyor. Şu an 3ay 4 günlük