mervearya23 ebenizin zamanında rota aşısı yokmuş muhtemelen. Bence çok bilgisi yok gibi bu konuda. Rota virüsü dünyadaki bebek ölümlerinin %60 inin sebebi. bu şahsen benim için çok büyük risk oranı. Ben yaptırdım yaptirilmasindan yanayım. Arkadasimin ikizleri mahvoldu rota yüzünden. Çocuklar kaç gün hastanede yattılar. Bu normal bir ishal değil. Her yıl 200 bin küsur bebeği öldürüyor