Merhaba kızlaaar, 8 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Korseler aldım ama hiç rahat olamadığım için kullanmadım ve göbeğim kaldı 5 aylık gibiyim :(( doğumdan önce 34 bedendim şimdi 38 kıyafetlerimin olmaması beni çok üzüyor . korse kullanmaya başlasam etkisi olur mu yada göbeğimin gitmesi için tavsiyeleriniz nelerr