Arkadaşlar 5 aylık bebeğim de iştahsızlık var. Kilo alımı geriledi. Aile hekimimiz ek gıdaya gecmemiz gerektiğini söyledi. Meme reddi yaşıyoruz sıcaklardan dolayı emmek istemiyor pek. Biberon emzik almıyor artik. Benimle aynı durumu yasayan var mi ? Ek gıda 5 aylıkken veren var mi?