Kızlar selam, 2 aylık bebişi olan doğuma kadar çalışan doğumla birlikte eve kapanan taze anneyim. Tam 20 küsür kilo aldım. Hiç aşırı kilolu olmadım çok zayıfda olmadım. 75 kiloyum şu an. Emziriyorum az da olsa. Boğazımın hiç bu kadar açıldığına şahit olmadım. Kilo vermek istiyorum. Eşim görevde bizi köye bıraktı malum köyde de değişik diyet ürünleri bulunmuyor bahçede be varsa o :) benim gibi olupta kilo veren tavsiye vermek isteyen var mı