CidemNisa
Bebeğim hep sıvık gibi yapıyordu kakasını artık biraz daha katı yapmaya başladı birde rengi falan koyulaştı koca insan gibi yapıyor ek gıda yokanne sütü alıyor binde bir mama veriyorum sizlerde nasıl acaba büyüdüğü için mi kaka değişiyor artık ben ek gıdaya kadar hiç değişmicek sanıyordum 🙈