hanimlar temmuzun 4 unda adet oldum ve ilk gun dogum kontrol hapina basladim. ancak ev tasima vs derken 2 gun icmeyi unuttum. sonra o dozlarida 3. gun 3 ilac seklinde aldim. zaten esim yanimda degildi soeun etmedim. ancak hapin bitmesine 2 gun kala adet oldum. dedim zaten duzgun icmedim bari sifirdan basliyayim yeni kutu aldim. adetin ilk gunu sifirdan basladim. ancak adetim bir anda kesildi. bugun 3. gunu kasik agrim oldu bildiginiz adet oldum yani kanamam az oldu haptandir dedim. ama bugun tamamen bitti. acaba yeni kutuya devam edeyim mi yoksa verilmesi gereken 7 gun arayi vereyim mi bilemedim. koruma sagliyor mudur onu da bilemedimz yarin esim yanima gelecek ek koruma gerekir mi