Ebrutoprk Hiç korkma canım bişey olmaz allahın izniyle.Oğlum 31aylıkken hamile kaldım ilk 3ay hep kanamam oldu, çok ciddi derecede olmasada düşük tehlikem vardı ve oğlum o zamanlar öğlenleride geceleride kucağımda uyuyodu, mecbur hep kucağımda taşıdım 5aylık oluncaya kadar.Diğer oğlum doğduda 8.5aylık oldu bile çok şükür 😊😉