Demirmoms Merhaba kızlar ben bebeğime mima bebek arabası almıstım malesef kullanımı hiç rahat değil zorla kullanıyoedum ama simdi tekrar hamileyim ve ikiz bebek arabası almam gerekiyor hem görünüş olarak güzel hem de kullanımı rahat Bi araba önerebilir misiniz
Mysunshines17 Demirmoms Merhaba Thule Urban Glide 2 oneririm görünüşü çok şık ayni zaman da içerisi hem geniş hem de bebeklerin daha rahat edebileceği bir araba ben memnunum tek sıkıntı araç bagajına sığması biraz zor indirip kaldırması zor biraz ağır bir araba
pinkyy Prego ibiza kullaniyorum ikizlerim icin,17.ayımız biticek hicbir sıkintı yaşamadık,bazen kapatıp tek bebek arabasi halinde kullaniyorum bazende ikili,hangi arabayi alsanız bile mutlaka gidip görün