elifiii Aminenur06 park yatagımın titreşimi vardı ama oğlum hiç hoslanmıyordu korktugu için hiç çalıştırmadık. Eğer öyle birşey düşünüyorsanız önce deneyin derim.
elifiii Aminenur06 titreşimi hiç kullanmadık, gaz sancısı normaldi, biraz uzunca emiyordu, uzun uzun da gazını cıkartana kadar anam ağlıyordu☺️prebiyotik kullandık, biogaia
elifiii Aminenur06 bebeklerin bağırsakları gaz ile doldukça büyüyor, gelişiyor. gaz masajı deneyebilirsiniz her gün düzenli yapabilirsiniz.