Crazymomy Ben istemeden emzik vermiştim 15 günlükken. 6 aylıkken kendi bıraktı. Memede uyuması vardı sonra hepten bana yapıştı.13-15 aya kadar dert etmedim yeter ki emsin diye zaten yanyana yatıyorduk. 18-19 aylık olunca emmese de uyumalar başladı ama her gün değil. Mesela bi akşam emmeden uyuduysa sonraki 2-3 akşam emmek isteyebiliyordu.Öyle böyle memeler uyumuş / memeler yorulmuş sende uyu sabaha süt olsun annecim gibi her gün sürekli konuştum. Şuan 21 aylık, meğer 3 aylık gebeymişim riskim de başladı memeden kesmem gerekiyor. Bi kaç gündür gece emecek mesela, su veriyorum uyumuşlar sütde yorulmuş azalmış annecim diyorum kokluyor seviyor uyuyor.Uyku arkadaşı tavşanı var ona sarılıyor.
Hiç bitmeyecek gibi geliyordu sabaha kadar ağzında tuttuğu günleri geceleri bilirim.Bitiyor geçiyor hepsi.Çok şükür ağlamadan kırılmadan bıraktı gibi.
Bebeğinizin ayından dolayı ayrılık,mesafe gibi şeyleri farketmeye başladığı bir dönem. Fazlasıyla sarmaları da biraz o yüzden.Sonra belki diş ağrısı veya boyu uzuyorsa kemik ağrısı veya gün boyu emekliyor / tay duruyorsa kas ağrısı da yaşar.Eh her şeyin tek ilacı diye de meme biliyorlar ☺️