Dmrcnn Geçicek. Benim oğlum ilk 1 sene doğru düzgün uyumadı.öyle hiç uykusu güzeldi atak geldi bozuldu tecrübem olmadı. Uykusu hiç düzenli olmazdı, atak zamanları da zombi olurdum zaten.Oturur vaziyette bi gözü açık uyumak 😂
Geçiyor merak etme.Tünelin sonunda emin ol ışık var.
21 aylık oğlum, sanırım 1,5 aydır eğer gün içinde güzel yorulduysa oynadıysa akşam 10 civarı uyur sabah 8-9 gibi kalkar.
Hayal gibi geliyordu ama oluyormuş valla.Gerçekten geçicek ve gerçekten hepimiz yaşadık yaşıyoruz.Yalnız değilsin.