Serkanetin
Bebeğim doğuştan kalp rahatsızlığı olan doğduğunda ameliyat olmuş bi bebek düşük doğum ağırlığı ile doğdu şuan akranlarından 3 kilo kadar düşük kilosu haliyle boyuda kısa bunları sorun ediyorum tabiki üzülüyorum da ama en çok sorun ettiğim konu yüzüstü durduğunda kollarından destek alıp göğsünü kaldıramaması kollarında güç kaybı vs yok fiziksel bi sorunu yok çok şükür ama işte kilosu falan geri olduğu için mi kaldıramıyo kendini yada daha erken mi iki hafta önce anjio oldu acaba ben mi çok şey bekliyorum bebeğimden ? Bide kilo alsın diye 5 aylıkken ek gıdaya başladık şuan karıştırıp veriyorum ve mama ile besleniyo sütüm az olduğu için ama mamayı da çok içmiyo 70-90 cc falan içiyo iki saatte 😓 Başınızı şişirdim ama tecrübeli anneler bana yorum yapabilirler mi lütfen teşekkür ederim şimdiden