Eslifaslan Selam anneler bebeğimin ayağının altında minik içi beyaz kenarı kırmızı bişey çıktı . Annem üstüne bastığı için çıkar dedi yaşayan var mı ? Acı yok basmaya devam ediyor ?
Zeynept Eslifaslan çibanlar kraliçesi oldum artık çıkara çıkara. 😂popo ayak ne zaman çıkmaya çalışsa hemen sıkıp batikon sürüyorum sık sık. Eğer büyürse kara merhem süre bilirsin