Bende bebeğimde şüphelenmiştim dilinin ucuna kadar hemen hemen gergi vardı doktorumuza söyledik 6 ay dolsun öyle bakılır anca oturur dedi öyle kaldık şimdilik ama dil çıkaramıyorsa ve emmede sıkıntı varsa oluyormuş öyle duymuştum bizde de emmede sıkıntı yok ama emerken çok terliyor sanki zorlanıyor gibi