Abektas 06072020 ben sadece anne sütü veriyorum . Siz mama yada ek gıda mı veriyosunjz acaba ondan mı . Çünkğ anne sütünün %80 i su diye biliyorum
06072020 Abektas yok hiç mama vermiyorum hep kendi sütüm yine de su veriyorum doktor tavsiyesi üzerine istersen çocuk doktorunuza sorun sizde
Ehvamlianne Abektas bunun icim oğlumu doktora goturdugumuzde bize gülmüştü çok normal olduğunu söylemişti 😂
PonciKom Abektas zaten bıngıldak öyle olmuyomu ? açık oldugu ıcın olmuyormu benm bıldıgım böle bide pıt pıt damar gibi atar benn öyle bılıyorum
Defne07 Aycalyaa benim kızımın bıngıldağı da baya açıktı şuan 18 aylık büyük bir kısmı kapandı ama az da olsa açıklık var hissediyorum dokununca. 18 aya kadar kapanması lazım diye biliyorum yoksa kontrol edilmesi gerek diye biliyorum acaba ben mi yanlış biliyorum baş çevresi ölçümü falan hepsi normal şuan
Aycalyaa Defne07 ölçümler normalse sorun olmuyo hem kendim sağlık okudum hemde kızımın hemşiresi asm doktorları baya konuşuruz bu konuları 2 yaşa kadar normal ölçülerde sorun varsa o zaman ayrıntılı muayene vs gerektiriyo
Mervemerveesk Abektas hafif içe çökük oluyor zaten normali bu. Ama fazla bir çöküntü varsa normal değil diye biliyorum.
Zeyzey2019_ Abektas merak etmeyin öyle olması gerekiyor zaten. Orası yumuşak ve hafif çökük bir bölge ve zamanla küçülüp kapanmaya başlayacak. Bu sürede d vitaminini ihmal etmeyin ve bol bol güneş almasını sağlayın uygun saatlerde.
Yagmurcoglu Abektas canım benim 💕hiç endişelenme. Olması gereken zaten bu. Korkacak bir durum yok çok da fazla elleşmeyin bıngıldakla. Allahım korusun tüm yavrularımızı
Defne07 Aycalyaa içim rahatladı şuan. Evet ölçümleri normal gidiyor bir sıkıntı da yok gelişimi falan her şeyi normal. Çocuk doktoru da bir yaş kontrolünde sıkıntı yok kapanır demişti zaten kan tahlili falan da yapıldı. Ama Asm de ebe doktora götürün çok açık demişti en son bir yaşındayken bende götürdük dedim. Ama o benim kafamı biraz kurcaladı sadece. İnşallah bir sıkıntı olmaz kapanır gider
T-1234 Normal bizimkide halen çökük her saat uyanıyor mu bebiş ,bende bebeğimin kilo almasını istiyorum ama anca bu ay 1 kilo aldı 3 kilo doğdu 30 günlük şuan mama veriyon mu
Abektas T-1234 evet gaz problemimiz olduğu için çok sık uyanıyor. Her uyandığında emziriyorum . Geceleri 2 saatte bir en geç 3 saatte kendi uyanıyor saat kurmuyorum 🤷🏻♀️ 2 yada 3 saat uyuması bizim için çok iyi uyudu oluyor 😒
Aycalyaa Defne07 korkma canım içini ferah tut benim yeğenimin 25 aylıkken kapandı tamamen ölçümlerde falan da sıkıntı yoktu hepsi bir olmuyo ki minnoşların kuzenimin kızının da 1 yaşında tam kapanmıştı mesela ☺️
Prensinannesii06 Abektas hayır aksine düz olması sıkıntı şuan daha çökük durur damar gibi atar orası susuzluğunu ilk önce çişli bez sayısından anlarsın zaten
Abektas Prensinannesii06 margarin ağırlığında olması gerekiyomuş sanırım. Benim değiştirdiğim her bez o ağırlıkta oluyo zaten günde 3-4 margarin değişiyoruz 🤷🏻♀️ Susuzluk problemi olduğunu düşünmüyorum saatte bir emiyor zaten
d12-r23 Abektas kesinlikle dokunmayın ve bastırmayın bütün bebeklerde öyle doktor bıngıldak için ilaç vermemiş mi size zamanla kapanacak korkmayın
aybukemom Abektas havalar çok sıcak arada su ver kayant ılıt her emzirmeden sonra bikaç çay kaşığı ver bişey olmaz sususzluk belirtisi o çökğk olmaması lazım