Rahat etmek istiyorduysanız yapmayın diye yargılamak güzel değil. Ben de aynı durumdayım. Aslında mesele rahat etmek değil bunu anlamak gerek. Çocuğu her zaman emziremediğin veya sürekli emme-gaz-ağlama-emme-gaz-ağlama kısırdöngüsüne girdiğinde artık emzirmeyen gerektiğinde oluşan çocuğa yardımcı olamama hissinde bir kurtarıcı bu emzik. Şahsen ben de bir sürü emzik deniyorum, şimdi oioi deneyeceğim bibs hala denemedim, tutmuyor. Olmazsa yapacak bir şey yok ama nolur birbirimize destek olacağımız yerde anneliğimizi yargılamayalım 💕💕