Snm26 benim kızımda 2 aylık salya olayımız arttı ve sürekli elleri ağzında bende diş mi dedim ama beyazlık yok internetten araştırdım yutkunma becerisi çok yoksa ağzında salya birikirmiş reflüden de olurmuş yada diş yerinde gelişirmiş hani hemen çıkmaz ama yer edermiş bazıları erkenden yaşar bazıları 5,6 aylıkken diye okumuştum