BusbusveHashas Erkek_annesi11 aşırı sulu ishal ( günde 6-7 den fazla sulu pütürsüz dışkı) bir süre sonra kanlı ishal, kusma, titreme, ateş solgunluk halsizlik
CatBoy Erkek_annesi11 sadece ishal olabilir yüksek ateş yapabilir. Genelde sarı renklidir. Kaka tahlili yapmadan kesin sonuç zor. Yeşil ve kanlı kaka genelde amipte görülür. İlaç tedavisi gerektirir
Babybboy Erkek_annesi11 asm söylüyor özel aşı olduğu için çoğu anne yaptırmıyor 350tldi 2 doz olduk. Inşallah hiçbi bebek yakalanmaz
mervearya23 benm hemşrem önermiyor kaararssızıım bende gerksiz diyo çocgunu temiz ortmda büyütrsen her yere girip çıkmazsn bişy olmz inş dedi ve aşı fiyatına bana 650 dediler
BusbusveHashas mervearya23 o hemşire büyük vebal almış 🙄 siz maddi durumunuz varsa yaptırın rotarix 311 lira 2 doz toplam 600 küsür. Benim, etrafımdakilerin acı deneyimlerini gördükten sonra aşıyı olmak için saat saydığımı bilmenizi isterim..
Deletedmom328 mervearya23 hemşireniz neye dayanarak önermiyor? Çocuğum asılı olduğu halde büyük ihtimal hastaneden kaptığını düşünüyorum rota oldu ve günde 10 defa belkide daha fazla sulu ishal oldu. Doktor hafif atlatıyorsunuz dedi ama 10 defa hafifse ağırını düşünemedim.
Anneyimki Bizde yaptırdık çok şükür iyi geçti hiç belirtiyle karşılaşmadık maşallah🙏 bebekten bebeğe değişiyor galiba ama mutlaka yaptırılması gerekiyor.👍