yamacalimoms Kızlar domates yiyordum genzime bı yere kaçtı yok çıkmıyor 1 saattir oksuruyorum napicam
MayneymisAltintop Abdest alır gibi burnunuza çok hızlı su çekip sümkürün böylece tüm yollarınız açılır
yamacalimoms Deletedmom328 bilmiyorum gıcık hissi var acaba tahriş mi oldu ondan mı öyle hissediyorum
Deletedmom328 yamacalimoms muhtemelen ondan öyle hissediyorsunuz , arkadaş yazmış asagıda ekmeği fazla çiğnemeden yutun,umarım geçer
RundownMom Ekmeği fazla çiğnemeden yuttunuz mu? Ben genelde öyle yaparım boğazıma bir şey yapışmış gibi hissettiğimde