ElifKaratas malesef bır haftadır bizde de ıshal var 3 ay 14gunluguz kaka tahlılımızın sonucunu alcaz bızde bugun gıdıp bende bıktım hastanelerden hep bısey cıkıyo vajınal yapısıklıktan tut soğuk algınlıgı alerji vesaire bıtmıyo sakınan göz mısalı bakalım ınsallah iyi olur bebişin canım gecmıs olsun sana bı tavsıyem olcak kızım gecen sabah tıkanık ve oksurerek uyandı hemen ogun ıkı defa prospan verdım bıtkısel bu surup oksuruk ıcın evınde hep olmalı bence prospan ve calpol sen yıne doktora danıs bence cok gecmıs olsun ve doktorumuz bıze ıyı oldugunu dusunsende gunde enz ıkı kez yatarken ve uyandıgında serum fızyljk ver dmstı