Kızlar bebeğim yeni 5 aylık oldu 3. Ayından beri enfeksiyonu var bu yüzden suya başladı o zamanlar sabah akşam 1 çay kaşığı veriyordum ilaç da kullandı ama enfeksiyonu geçmedi idrarından kızımızı leke de geldi böyle olunca doktor kaşık kaşık su ver dedi bir de sünnet olsun dedi geçen hafta sünnet olduk hatta bende gün içinde 4_5 kez su vermeye başladım ama miktar bilmek istiyorum az mı çok mu kestiremiyorum sizler ne kadar veriyorsunuz acaba cc olarak