Kereminannesiii Omur160620 geçen gün bir programda izledim acı elma çok zararlıymış bir araştırın isterseniz
Kavala_kurabis Omur160620 evet çok zararliymis bende duymuştum ancak araştırınca vazgeçtim lütfen iyi araştırın
EmineAhlas Bende kullanmıştım bir kere sonra burda zararlı diye okudum araştırdım bir doktorun yazısını okudum mesleğe başladığım zaman ilk iki vakam acı elma yağı kullanan iki bebekti falan diye açıklamış hemen bıraktım
hulyaakin Omur160620 aci elma yagi epilepsi nobetine benzer nobetlere yol acabiliyor ve uzun surerse bu nobetler hasar birakabiliyor mumkunse kullanmamanizi oneririm…
BeYzAMm2019 Omur160620 çok zararlı kullanma sakın instada muhendisinoglu var onu takip et ve bir dr un paylaştığı makaleyi oku lütfen. Ve sakın kullanma