Gmznzalbrls-1820 Kızlar üç gündür sadece boğazlarım ağrıyor böle sanki tahriş olmuş gibi dilimle dokununca sizce corona olabilir mi iyice psikolojim bozuldu millet nasıl bu kadar rahat anlamıyorum :(
Zeynikk Gmznzalbrls-1820 faranjit olabilir mi yutkunurken falan sıkıntı yaşıyormusumuz ? Kasıntı ve Kızarıklıkta varsa faranjittir
Fikdefne Gmznzalbrls-1820 canım koku tat kaybın ya da halsizlik baş ağrısı falan var mı korkma hem artık korkulacak bir şey değil bu illet su an bende coronayim hem gebe hem 1 yaşında bebeğim var stres yapma bol su iç meyve ye dinlen
Zeynept Gmznzalbrls-1820 benim faranjitim var mesela sıcak,soğuk ve ya baharatlı şeyler yediğim zaman boğaz yolunda yanma iltihaplanma oluyor eğer snede de sık sık oluyorsa bir şey değildir
deryardakayra Soğuk falan yiyip içtiysen yada camları kapıları açtıysan sıcak diye…hemen kötüye yorma bi dur adaçayıyla gargara yap geçer o
Gmznzalbrls-1820 Fikdefne çok geçmiş olsun o dediğin belirtiler mi var sende nasıl bi tedavi uyguluyorlar peki
Fikdefne Deletedmom328 teskkur ederim kızım da 1 kez 38 derece ates oldu sonra sinda 37. 37.5 seyretti ishal iştahsızlık oldu ama bi ilaç vermediler su an daha iyi şükür
Fikdefne Gmznzalbrls-1820 evet canım var hamile olduğum için sadce oksapar verdiler başka da bir şey yok bol meyve su yemek böyle yapıyoruz
Gmznzalbrls-1820 Fikdefne Allah acil şifa versin ben zaten bu hastalığı anlamadım gitti bi kısım çok abartıyor bi kısım hiç takmıyor nasıl iş anlamdım :)