Merhaba anneler bebeğim 3-4 gündür meme emerken ağlıyor hem emmek istiyor hem ağlıyor. Ve bütün gün ağlıyor yani hiç mutlu değil o kader huzursuz ki doktora bile götürdüm bir şey yok dedi başka doktora mı götüreyim bilemedim devamlı ağlıyor uyumadığı zamanlarda zaten gündüz uykuları da bitti 10 Dk uyuyup geri uyanıyor 1 ay 23 günlük acaba atak zamanı mı?