Sağ göğsümde süt çok solda az soldan doymuyor sağdan takviye yapıyorum ama süt çok olduğu için birden geliyor boğuluyor biraz sağıp calismaya başlayınca kullanmak istiyorum ama hepsini sağmadigim için 50 falan çıkıyor gün içinde dolapta saklayıp sonra üzerine biraz daha sağıp dondurucuya atsam olurmu?