Muhammedensar Mrb hanımlar 1 haftalık anneyim. Bebeğimin gazını çıkarmak için yan yatırıp sırtını sıvazlıyorım bir de omzuma koyuyorum sırtını sıvazlıyorım ama omzuma alınca nefesi kapancak diye çok korkuyorum sizler bebeğinizin gazını nasıl çıkartıyorsunuz
Prens_annesi170620 Muhammedensar omzuna koyup sırtına pıt pıt diye vur canım ağzını kontrol et acik olsun korkma hiç ilk baslarda korku oluyor bizde 1 buçuk aylığız
Erkek_annesi11 Muhammedensar ağzı kapanmasın yeter bizde ilk bas korkuyorduk bişe olacak diye Biraz hızlı vurki rahat çıksın gazı sadece sıvazlarsan çıkmıyor
kivirciginannesi Muhammedensar sıvazma değilde aşağıdan yukarı doğru eline eğim yapıp pat pat vurmanız lazım