minikmisimben Merhaba 2 yaşında kızım var uygun fiyatlı güneş gözlüğü var mı memnun olup kullandığınız 🤗
Baltoros minikmisimben ben optisyenim benx marka kullanabilirsiniz cam korumasj güzel fiyatı da uygun
minikmisimben Mom090 güle güle kullanın çok güzel modelleri ama aşırı pahalı alma şansım hiç yok maalesef ☺️ Bakalım osse ye bakacağım
Mom090 minikmisimben bende onu demek istedim takar mı gözüne takmaz mı bide risk sonuçta ossede çok iyi bir marka ✌🏼
minikmisimben Mom090 evet bide küçük tam konuşamıyor henüz bi bakacağım bakalım bizden görüp heves ediyor ama inşallah takar☺️