Kızlar Bebeğim 4 aylık oldu yeni. 13-14 Temmuz gibi Bebeğim iki gün ishaldi aonra ki bikaç gün burun tıkanıklığı ve 37.5 a kadar çıkan ateşi oldu ama yükselmiyodu öyle yine sen acile gittik burnunu açamıyodum çünkü ne yaptıysam sonra burnunu temizleyip ateşi yok deyip eve gönderdiler orda 37.3 çıktı ateş 38 üstüyse ateştir dediler haklılar . Neyse sonra bebiş o gümden sonra iyi oldu ama benim baş ağrım ve bi kere 38.2 ye çıkan bi ateşim oldu sonra burnum tıkandı aktı ve koku tat alamadım ishal oldum eklem ağrım oldu ama inanılmaz bacaklarım falan ağrıyodu hiç öyle olmamıştım aynı anda eşiminde bi kere Ateşi çıktı halsizlik ve ishali vardı. O test verdi geçen hafta Perşembe pozitif çıktı Cuma hastaneye yattı benden Cuma test alındı pozitif çıktı Cumartesi hastaneye yattım. Bebekten hastane de örnek alındı negatif çıktı. Dilekçe karşılığı bebek yanımda kaldı emzirdiğim için ben öyle istedim. Korudum ama kendimi de hep maske takıp hep ellerimi yıkadım. Emzirdim ilaçlar sıkıntı olmaz dediler. İki gün bana ilaç verildi belirtilerim de bitmişti. Eşime beş gün ilaç verildi o da iyiydi . Zaten biz grip olmuştuk farklı bi berlitimiz yoktu.Çarşamba günü ikinci testi yaptılar bize sonuç bugün çıktı negatifti. Evdeyiz şuan 14 gün karantina 🤗