Aslında kurban bağışı yaparken veya kendi adına kesim yaptırırken fark etmiyor canım, 2 hisse varsa ikisinden de dağıtmak gerekiyor. Çünkü her hisse ayrı bir kurban sayılıyor sadece 1 hissenin etini dağıtıp diğerini tamamen evde tutmak doğru olmaz kurban da amacı zaten paylaşmak ve ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak 🙏