Sevilayibrhm ay canm göğüs ucu acisindan çok çektim en son doktora gitmsdim. Fucidn krem yazmisdi o krem. birgunde geçirdi ,lansinoh filan hiç ise yaramamisdi bende de o kremin yanında halt yemiş zaten bileydim basdsn alırdım okadar acıyı çekmeden önce, sürdüğüm günün akşamında acidan eser kalmamıştı ve bidahada sorun yasamadm