Biberonla alıstıgı an memeyi direk bırakıyor bütün cevremde boyşeydi bende ilk 5 gün verdim sütüm yoktu hic ve yara olmustu baktım cok alıstı direkt kestim memeyi unutturuyo bence bibrieron ve daha cok gaz yapıyo bence, bende cok zorlandın hala savarak veriyorum bazen ama cok sükür emiyo biraz daha dayan bence bende suan dısarı cıkarken korkuyorum birazcık ama napalım