Teşekkürler. Hekimimiz bize şuan bir şey yapmaya gerek yok bayramdan sonra idrar kültürünü tekrarlayalım. Eğer tine üreme Çıkarsa o zaman ilaç başlamak gerekir dedi. Ama ben biraz tedirginim. Ramazan bayramında da ecoli üremişti 4 gün hastanede kalmıştık