Fatma8988 Hanımlar öncelikle iyi bayramlar. Bebeğim 19 günlük ve artık gündüzleri uyanık kalma saatleri arttı;) ben kitap okuyorum zeka kartlarını gösteriyorum ama tabiki öylece bakıyor yavrum🤣 siz neler yapıyorsunuz fikir verebilir misiniz?
Deletedmom297 Fatma8988 Daha o kadarlik bebege hicbir sey yapamazsiniz 😁 Amca sevip opup sohbet edersiniz. Zeka kartindan da anlamaz
anne15 Fatma8988 4,5 aylığız su an 1 aydan itibaren oyun halısına koydum cıngırakla oynatmaya basladım 2 aylıkken anca kendi kendine oyalanmaya basladı . Kartlara bizimkide bakıyo öyle 😂
Arasannesi Fatma8988 1 aylık oldugunda ancak aktıvıtelerden bır seyler anlamaya baslar sımdılık bol bol konusun memenıze alın kokunuzu alsın.ten tene temas yapın bolca.nınnı soyleyın.yanı tenınız kokunuz sesınız hep bebegınızın uzerınde olsun heran sızı hıssetsın
Fatma8988 anne15 bu kartlar bi işe yaramıyor o zaman😬 oyun halımız yok 1. Aydan itibaren lazım mı alayım hemen
Deletedmom297 Fatma8988 Yok yaa oyle gosteriyor ama daha minicik. Benimki 5 aylik daha yeni yeni hayvanlari gosteriyorum onu bile aliyor isiriyor 😂
Deletedmom297 Fatma8988 Oyun halisi 1. Aydan bi isinzie yaraamz. En az 3 aylik olmasi lazimki tek basina oynasin. Ama illede almak istiyorsankz indirimleri takip edin ucuza alin.
anne15 Fatma8988 ben a101de ucuza görünce aldım kucucuk bsy ama iş gördü ama daha işlevli bişey alırsanız daha cok oyalanır . Yeni alabilirsiniz artık anca aklı erir siz basta gösterirsinşz oynatırsınız onu . Kartlar göz kaslarını vs geliştiriyo zekasını onu şimdiden anlayamayız ben yeni aldım sayılır kartları dikkatli şimdi bakıyo
Deletedmom348 Fatma8988 zeka kartı olmaz da canım. Ona şarkılar söyleyebilirsin ve koşulsuz sevgi. Sohbet edip. Masal okuyabilirsin. MüZik dinleyebilirsiniz.
Edauu Valla 1 aylık hic biseyden anlamıyo bence ben hersey yapıyodum tık yoktu sadece yüksek sesle müzik acıp kucagımda oynatıyordum oylr aglamıyo du simdi 2 ayını dolduracak oyun halısı piyonolu cok güzel oyalıyor beraber güle güle oynuyoruz 🧿😅💚