Kızlar bebeğim tam 2 aylık gaz sorunumuz baştan beri var ama 3 4 gündür felaket durumdayız aşağıdan gazını çıkarırken kendini aşırı sıkıyor kıpkırmızı oluyor bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor normalde her bezimiz pisli oluyordu ama 3 gündür günde bir defa yapıyor o bir defa yapışında da bezinden taşıyor artık çok fazla yapıyor içinde biriktirip birden yapıyor sanki anlayamadım bu normal bişey mi yoksa bebeğim nabız mı yardım edin lütfen