Seymustafalya 14 gunluguz 20ye yani yarı kırka 6 kala sorayim dedim. Bebeklerinizin yarı kırkında neler yaptiniz ve neler yapilir?
Deletedmom297 Seymustafalya Gun gecmiyorki surekli biseyler cikiyor. Yok yari kirki yok 40i yok 6.ayi amann hicbisey yapmadim. Gereksiz ve luzuksuz seyler benim fikrimce. Dogum gununden dogum gunune kutlarim o kadar.
Esra_Deniz Tadını çıkar ve dua et gazsız bir bebek olsun 🙏🏻 Şu an dinlenme evrelerin sayarsın gaz zamanı.
Xxxxxxxx Seymustafalya banyo suyuna gül suyu karıştırdım suyuna altın ve taş koydum bikac tane karanfil attık suya yıkadık yıkarken bildim tüm duaları ve ayet el kürsiyi okudum okadar
Deletedmom348 Seymustafalya Bunu gereksiz buluyorum. 6 ay kınasını da. Çocukları şekilden şekilde sokmanın anlamı yok Yani. Dinen bir Yasin okuturum 40 I çıkınca dedim. O da virüsten olmadı. Önümüzdeki günler de yapıcam.Sadece bunu gerekli buluyorum
_Sedefpurrr_3 Seymustafalya merhabalar Yarı kırkında dışarı çıkarmıştım ilk defa. Babaanne, anneanne gezmesine gidip yumurta toplamıştık 😊