Kızlar hayırlı bayramlar öncelikle Bayramınız mübarek olsun inşallah. Benim 2 aylık oğlum var hatta 2.5 olacak. Sürekli sesli şeylere bakmak istiyor gezmek istiyor. Çıngırak var onu sallıyorum sürekli ama ondan da sıkıldı gibi. Ne Alaçam bilemiyorum. Uzun süre oyalanacagi ne olabilir çok yoruldum sürekli ağlıyor. aglamasa saatlerce gezdiririm hiç yorulmam ama ağlaması beni mahvediyor. İçli içli agliyor. Müzik falan açıyorum ama en fazla 2 dk gidiyor. En uzun çıngırak sesiyle duruyor. Bide müzik kutum vardı bilirsiniz onun sesiyle duruyor. Allah için ne alabilirim ben oğluma 😒😒😒