Merhaba kizlar. mamaturkiye.com adli bir siteden alisveris yaptim. Yapmaz olaydim. Siparis ettigim mamalari gondermediler. Ustelik bir muhattap da bulamiyorum iletisim numaralarina cevap veren de yok. Siz siz olun alisveris yapmayin anneler ve anne adaylari.