Erkek_bebik atak olabilir benim kızımda 2 aylık kolik bi bebek ama şükür son haftalar eski krizlerimiz yoktu önceden sabah 10 da başlardı ağlamaya hava kararana kadar devam eder ve ne yapsan memnun olmaz uyumaz sürekli kucak isterdi şu son 4,5 gündür ara ara birden ağlamaya başlıyor ağlamak dediğim nefesi kesilene kadar nazladıkça volum daha yükseliyor 🤷🏻♀️ dün mesela ne uyudu ne ağlaması kesildi bugün de kafasını kaldırmıyor bir günümüz bi günümüzü tutmuyor tabi bu atağa birde gaz sancımız eşlik edince evde resmen şenlik oluyor😀🤪🤪