ygtabrs-25 ilk zamanlar bende erken saatte ve aç veriyordum doktorumuz aç verme sebebimiz kusmaması için demişti ilacın Miğdeye inmesi yarım saat sürer ilacı verince yarım saat içinde kusarsa tekrar ver ilacı yarım saat sonra kusarsa vermene gerek yok demişti. Şimdi kızım büyüdü 10 aylık oldu kusmalarımız bitti o yüzden aç tok nasıl denk gelirse öyle veriyorum birde saat 11 i buluyor vermem sabah uyuduğu için ama yinede tabiki bi doktoruna sor tabi