Serdarbebek Bebeğim 5 aylık bazada yanımda uyuttum beşiğinde uyumak istemedi bende yanıma aldım içim geçmiş bende uyumuşum etrafını da yastıklarla kapattığım halde bir ağlama sessiyle uyandım oğlum yerdeydi alnı şişmiş morarmış tam 3 saat yatırmadım hareketlerinde vs bir problem yok doktorunu aradım sordum uyutma 2 saat 24 saatte gözetim altında tut dedi kusma hareketlerinde azalma iştah kapanması olursa hemen getir dedi ama ben hala çok korkuyorum başına böyle bir olay gelen var mı oğluma iyi bir anne olamamış gibi hissediyorum nasıl böyle bir hata yaptım aklım almıyor sabahtan beri ağlıyorum keşke hiç yaşamasaydım bu acıyı allahım kimseyi evladıyla sınamasın çok kötü çookk
Sum87 Serdarbebek canım ilk olarak sakin ol ve geçmiş olsun . Hepimizin malesef ki böyle kötü tecrübesi oldu . Doktorunuz gereken herşeyi söylemiş siz dua edin Allahın izniyle birşey olmaz 🌸
Pelin87 Serdarbebek geçmiş olsun, herkes bu durumu en az 1 defa yaşıyor, kendinizi suçlamayın. İçiniz rahat değilse götürün bir hastaneye tomografi çekiyorlar eğer düştüğü yer 50cmden yüksekse, diğer her şey doktorunuzun dediği gibi evde takip ediyorsunuz
GoGirl Serdarbebek Allah esirgesin bir seybolmaz sedye kdr yukseklikten korkun diyolar her cocuk illa dusuyor
Zehzehzeh Serdarbebek canim kendini suçlama ben de iki kez düşürdüm yataktan hemde cift baza yüksekti sukur bisey olmadı inşallah sizinde olmaz bisey bizim bi de kustu iki defa tomografi çekildi sukur bisey çıkmadı
Serdarbebek Sum87 çok teşekkür ederim inşallah olmaz başında ağlayıp duruyorum nasıl onun canını yakmışımdır kendimi çok şuçlu hissediyorum gerçekten
Serdarbebek Pelin87 çok teşekkür ederim , elimde değil maalesef ki ağlamasına kıyamazken böyle birşeyi olması beni çok yıprattı hala gözümün önünden gitmiyor o an . Alçaktı ve halının üstüne düşmüştü canım doktoruna da söyledim ama bu gidişle götüreceğim içim hiç rahat değil
Annemmmm Serdarbebek cok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın en korktuğum sey bnde hep yastık koyuyor um inşallah kimsenin başina gelmez cok kötü bi durum yaa
Serdarbebek Annemmmm amin inşallah canım 🙏🏻 Bence koyma yastık falan yatmıyorsa eğer beşiğinde yanında uyumak istiyorsa kesinlikle yere yer yap allahım korusun hepimizin çocuklarını bu bana büyük bir ders oldu ne yazık ki
Serdarbebek Zehzehzeh çok geçmiş olsun sanada canım , inşallah olmaz ilk bayramı zehir oldu çocuğuma benim yüzümden kendimi resmen suçluyorum . Çok şükür kusması falan birşeyi olmadı birkaç saatte uyutmadım ama bakalım rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻
AsyaDuru Serdarbebek bende uyuduğum için bazadan düşmüştü vicdan azabından çok ağladım. Merhaba düştükten sonra çok kustugu için tomografi çekilmişti temiz çıktı ama ben 2 gün boyunca ağladım durdum. Çok geçmiş olsun sen sürekli kontrol et ateşine de bak nolur nolmaz
Seraysarp Canım benim bebeğimde 5 aylıktı düştü yataktan beşiğinde durmuyordu yanıma aldım içim geçmiş bir patırtı oldu ve çocuğun çığlıklarına fırladım hemen bi baktım çocuk yerde hemen kaptığım gibi hastanede aldım soluğu çok korktum kafasını çarptı diye tomografi çekildi şükür ki temiz çıktı ama insan çok vicdan azabı çekiyor 2 gün anneliğimi sorguladım ne biçim anneyim ben diye ama geçiyo illa her bebek düşüyor rabbim bi şekilde koruyor masum melekleri sen bebeğini gözlemle kusma göz bebeğinde büyüme uzun süre uyanmama gibi durumda doktara götür.
hilaleo valla 2 hafta önce başıma geldi kendi yatağına koydum yatırarak kendimce oradan düşemeyeceğini düşünüyodum korkuluklardan dolayı ama oğlumun normalden uzun olduğunu düşünemedim kapıyı açtım bişiler sipariş etmiştim dolaba koyayım bozulmasın derken gidip gelip bakıyodum odasının kapısından tam yanına giderken odasının kapısına yaklaştım ayaklarını yukarıda gördüm fırladım ama yetişemedim beşiğide yüksek pilates topum vardı hafif ona çarptı ama yinede alnı azcık morardı ama ağladı baya bende çok korktum çığlık attım o düşünce korktu 2 3 dakikaya kahkalar atmaya başladı ama ben mahfoldum dediğin gibi anneliğimi sorguladım😭ama bizde mükemmel değiliz ve onlar için elimizden gelenin fazlasını yapıyoruz onun üstüne ormanda da hamaktan düştü 2 gün sonra herkes ondan düşemez dedi ben yine dikkat ediyordum mamasını masadan alayım diyesiye katdeşimin çığlığını duydum yine anladım oğlum düştü Allahtan bir sürü örtü vardı ağlamadı annelik çok zor😥
Bettyboop Benim de başıma geldi aynısı o korkuyu çok iyi biliyorum Allah kimseye yaşatmasın çok dikkatli olmamız lazım bi sn içinde oluveriyor inşallah bir şey olmaz devamlı takip edin