Merhaba hanımlar oğlum için bumbo almıştım fakat tepsisini yurtdışından istemiştim korona dolayısı ile tepsi elime yeni ulaştı daha fakat artık bebeğim içine sığmıyor bu sebepten ben de satmak istiyorum ilgilenen olursa tepsi ile birlikte 350 liraya satacağım