Fatmabgoksel Merhaba, 2,5 aylikken oğlumda konak basladi suan 4 aylik daha yeni bitti, az önce baktim yine kabarmaya başlamış sac dipleri hangi şampuani önerirsiniz?
Ahsenfatma-07 Fatmabgoksel Benimde kızım 3 ayı bitirdi bizdede Konak var canım dün doktora gittim mustelanın Konak şampuanını önerdi doktor , alıp onu kullanacağız inş
iremceren Fatmabgoksel mustela konak önleyici şampuan 1 kere oldu daha sonra bu şampuana geçtim hiç olmadı çok memnunun keşke en başta alsaydm
eced16 Fatmabgoksel sebamed kullanırken benim oğlumda da Konak oldu. Mustela Konak önleyici şampuana geçtiğimizden beri yok çok şükür
MugeAtlas Fatmabgoksel mustela şampuanla 2 yıkamada geçti bizim, çok yoktu kepek gibi dökülüyordu ama çok memnun kaldım.
Fatmabgoksel Ahsenfatma-07 gecmis olsun size de 😞 zor bir durum gerçekten saclariyla birlikte dökülüyor konaklar cocugumun bir tarafinda sac var bir tarafında saç yok
Fatmabgoksel eced16 ya cok tuhaf doktorumuz sebamed sampuanini önermişti demek ki kullansam değişmeyecek
MugeAtlas Fatmabgoksel mustela şampuanla 2 yıkamada geçti bizim, çok yoktu kepek gibi dökülüyordu ama çok memnun kaldım.
Mom090 Fatmabgoksel zeytinyağını iyice kafasına yedirip biraz bekleyip yıkıyorduk biz iyi geliyordu ✌🏼
Mom32 Mustale şampuan birde duş aldırmadan önce zeytinyağı sürün canım 10/15 dk kadar beklet yumuşasın ince tarakla tersine doğru tarayıp sonra mustale şampuanıyla yıkayıp durula bilaç defa uygula bunu hemen geçiyor🙏🏻
D_L Fatmabgoksel doğumundan beri mustela stelatopia kullanıyoruz çok şükür hiç olmadı önerebilirim Hem gün içinde vücuduna kremini hemde banyosunda şampuanı kullanıyoruz