Bengubaran 4ay 19gunluk bir bebegımmmm var 1haftadırrr gunduzzzz bir kere uyur o daaaa 10dakıkaa hiçbir işimii yapamıyorum sureklı ağlıyor Tuvalete dahi zor gidiyorum besıgıne yatırıp tuvalate gıdıp geldıgımde ağlamaktan kıpkırmızı olmuş oluyor akşam 11ee 12ye kadar uyumaz 2saat uyur sonraaa üç dört saat uyutmak için uğraşırmmm çok kotuyummm yorgunummmm Bebegım neden böyle dişmiiii ??? Bu kadar uykusuzlugaaaa ben bile dayanamıyorum bebegım nslll dayanıyor .4ayyy sendromumuuu bılemedımmm (önceden böyle degıldııı gece 3-4 saattt uyanık hiç durmazdı emer uyurduuu 😔😔)
Zeynepeymen Bengubaran atak dönemi olabılır bu dönemde sabırlı olun. Kucak isteyebılır sıı uyanıp vea uykuya dalamayabılır ıstahsızlıkda olabılır ama zamanla gecıcektir cogu annenın yasadı seyler sadece cocunuza kendınıze zaman verın🌸