@Dilhunizade Valla bizimkide ne zaman isterse o zaman yapıyor dün 3. Gündü 3 4 kere bezi doldurdu bugün sabah çok az yaptı. Yani huysuzlanınca bizde hareket yaptırıyoruz ertesi sabaha yapmış oluyor. Bi doktor bağırsakları gelişiyor huzursuzlanmadıkca uyarma demişti bakalım inşallah düzene girer onunda 😊