40 gün olayinin dinde hic bir yeri manasi yok kültürel bir sekilde bu sayi girmis ve nedense hala uygulanmaya devam ediliyo. Internetten bebegin 40 i nasil cikarilir? Ölünün 40 i 52 si nasil yapilir diye arastirilacagina gercekten böyle birsey var mi diye arastirilmali bnce☺️Yanlis anlamayin lafim sitemim size degil geleneksel olarak böyle gelmis böyle görmüsüz insan ha diyince de dogrulugu olmayan gelenekleri pat diye kesemiyo o yüzden iciniz rahat olsun sizin lohulasaliginiz bitiyo tabi önceden bitmemisse güzelce temizlenin bebeginizi yikamaniza bile gerek yok ben her gün zaten yikiyodum o gün de yine yikandi hic bir farklilik olmadan her zaman besmele cekiyodum sizin gbi yine ayni sekilde devam etmistm☺️