Merhabalar hayırlı bayramlar.kızım 26aylık. Çişini yaparken çığlık çığlığa ağlayınca enfeksiyondan şüphelendim havuza gitmiştik diye. Sonra bezini çıkarttırdı bana sarıldı altı çıplak olunca banyoya gittik. Hem ağlıyor Hem sıkı sıkı bana sarılıyor. Çok iç parçalayıcıydı. Sonra üstüme işedi ama çocuğum Bi rahatladı eyvah dedim neyi var acaba. Doktor idrar tahlili istedi enfeksiyon değil kum döküyor dedi. Değeri çok yüksekti. İlaç antibiyotik yazdı 10 gün kullanın dedi. Kullandık sonra tekrar idrar tahlili verdik değeri düşmüştü.ağlayarak yapmıyor artık. Sadece Bi kaç defa da alt bölgesini kaşıttırdı. Buda bence bezden dolayı kapalı kaldığı için yani. Başına böyle bişi gelen varsa siz ne yolları denediniz geçti mi halen devam mı? Sanki tek ben yaşıyorum giibi hissediyor ilk insan. Ama araştırdım 2.5 aylık bebekte bile olabilen ve tuhaf olan sebepsiz kendiliğinden olan birşeymiş…