Asel20 doktor damla verdi bize kullandım faydası o an geçti tekrarladı annem kuzenim ablam ısrarla çay suyu sür dedi inat ettim sürmedim sonra dayanamdm bir gün sürdüm geçti çok şükür birdaha da olmadı…Birşey de ıssırmış olabilir ama büyük ihtimal eli sürekli gözüne değiyor ya enfeksiyon kapmıştır doktor bize öyle dedi… mutlaka önce doktora gidin verdiği ilacı kullanın geçmezse çay ile temizleyin