Merhaba kızlar,
Bebeğim 18 aylık ve en kısa yolculukta dahi asla oto koltuğuna oturmuyor. En rahat oto koltuğunu aldık ama nafile. Oturması ve “emme” diyerek kalkması bir oluyor oturduğu nadir saniyelerde de. Bu sorunu yaşayan ve aşan var mı? Ne yapabiliriz oturması için? Yardım lütfen…