Semaab 2 günlük bebeğim gün içinde neredeyse hiç idrar yapmıyor ama 7-8 kere kaka yapıyor normal mıdır acaba
Oz1376 Semaab doktorum kaka doyduğunu belli etmez 4 5 kere çiş yapması lazım yoksa doymuyor demektir demişti
Kirazyilmaz Semaab bizde iki günlüğüz kızım çiş yapıyor ama kakasını yapmadı dün akşamdan beri normalmi bilmiyorum da endişelendim bende
Yagmurcoglu Semaab iki gün çok minik daha. Bol bol emzirmenizi öneririm. Bir hafta gözlemleyip doktoru ile irtibata geçebilirsiniz.
Duygu01 Çiş sıkıntı oluyorsa doymadığını gösterir mutlaka doktora sorun allah korusun bebek aç kalır ve farketmezseniz büyük sıkıntılar olur
BusbusveHashas Kirazyilmaz ilk siyah kakasını yaptı mı? Onu yapması lazım. Yaptıysa , normal hardal kakayı yapmaması 10 güne kadar normal
Z19e Emiyo da mı çiş yapmıyo, emmiyosa zaten yapamaz, yaptığı kakalarda büyük ihtimal anne karnında yedikleridir yeşil kaka yapıyordur , emzirmeye çalışın zorla emmiyosa eğer
Deletedmom348 Semaab Beslenmesi çiş ile doku bezi gösterir canım. Yeterli gelmiyor olabilir. Çoğalt beslenmesini. 2 saatte bir besliyorsun dimi